Bezorging

Ons team van vaste bezorgers bestaat uit enthousiaste en klachtgerichte medewerkers.
Wij doen dit al vele jaren samen met heel veel toegewijde vrijwilligers, zodat we gezamenlijk kunnen zorgen voor een goede bezorging in de regio Krimpenerwaard en Gouda Reeuwijk Bodegraven Montfoort Linschoten Polsbroek Krimpen a/d ijssel
Wij streven er altijd naar om de maaltijden te bezorgen tussen 11.30 en 13.00 uur.


Bestelprocedure

Bij ons kunt u op ieder gewenst moment instromen. Vervolgens doet u wekelijks uw bestelling. U kunt uw bestelling op diverse mogelijkheden plaatsen.

Online

U kunt uw maaltijden eenvoudig online bestellen via onze website. Dit kan alleen als u een bestaande klant bent.

Klik hier om meteen te bestellen.

E-mail

Voor alle zaken die betrekking hebben op de maaltijdservice (dus ook het aanmelden van nieuwe klanten of vragen) kunt u rechtstreeks mailen naar: groenehartmaaltijden@gmail.com.
Bij het aanmelden van nieuwe klanten dient het volgende in de mail te staan:

  • Naam en adres van de nieuwe klant;
  • Wanneer dient er gestart te worden;
  • Op welke dagen dient er een maaltijd bezorgd te worden;
  • Eventuele dieetwensen;
  • Eventuele extraatjes bij het menu.

Telefonisch

Van maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 08.30-14.00

Tel.: 0182-342453.

Als u buiten deze uren geen medewerker aan de telefoon treft dan verzoeken wij u om de voicemail in te spreken zodat wij contact met u op kunnen nemen als er een medewerker beschikbaar is.


Wat gebeurt er met uw bestelling als die bij ons binnenkomt

Op de eerst afgesproken dag van levering zal de bezorger, naast het bestelde, ook een klantenformulier en menulijsten bij zich hebben.
Met het verzoek deze formulier de volgende keer volledig ingevuld en ondertekend mee terug te geven aan de bezorger.

Zolang de menulijsten (nog) niet terug zijn leveren wij een neutrale maaltijd. Na ontvangst van de menulijsten stappen wij over op de keuze van de klant. De klant kan op deze manier soms zelfs dezelfde dag nog instromen als dat nodig is; de papierwinkel komt dan later.

Dit alles resulteert erin dat de nieuwe klant op de afgesproken dag een overheerlijke warme maaltijd krijgt en direct kan gaan eten!


Wijzigingen doorgeven / afmelden

Het kan voorkomen dat er onverwachts geen maaltijd gewenst is, bijvoorbeeld door een uitje of een ziekenhuisbezoek. In al die gevallen waar het niet uitkomt om een maaltijd te ontvangen is het mogelijk die te annuleren, ook al is de menulijst al ingeleverd.

Annuleren kan dagelijks, doch uiterlijk de dag voor de dag dat men geen maaltijd nodig heeft, en wel voor 10.00 uur